Управління невеликою фірмою для України

Програмний продукт 1С Управління невеликою фірмою для України

призначений для автоматизації обліку малих та середніх фірм, що займаються виробничою діяльністю, наданням сервісних послуг, роздрібною торгівлею та інше. В програмі є все необхідне для оперативного контролю, планування та аналізу господарської діяльності підприємства.
Програма Управління невеликою фірмою дозволяє вести лише управлінський облік, якщо підприємствам необхідно бухгалтерський облік, то є можливість обміну з 1С Бухгалтерія для України.
Функціональні можливості програмного продукту 1С Управління невеликою фірмою для України дозволяють:

• вести клієнтську базу, управляти взаєморозрахунками з покупцями;

• формувати замовлення по попередній домовленості;

• проводити реалізацію товарів, власної продукції, наданих послуг;

• вести складський облік, розраховувати потребу в матеріалах для виробництва;

• планувати та розраховувати розрахунки з контрагентами та персоналом;

• нараховувати заробітну плату персоналу;

• управляти роботами та послугами;

• планувати та вираховувати виробничі операції;

• проводити всесторонній аналіз діяльності фірми.

Торгівля

В розділі “Продажі” представленні документи пов'язанні з реалізацією товарів, робіт, послуг. Користувач має можливість сформувати замовлення покупця, видаткову накладну, ввести нового контрагента, проконтролювати суму заборгованості, сформувати прайс-лист та інші операції.
Документ “Замовлення покупця” є попередньою домовленістю про поставку товарів чи надання послуг замовнику.

Наступним важливим документом є “Видаткова накладна”, що показує факт відвантаження товарів чи продукції.

Для фірм, які займаються роздрібною торгівлею реалізовано блок документів “Продаж у роздріб”. Документ “Чек ККМ” використовується для реєстрації продажу та оплати товарів в роздрібній торгівлі. Для покращення роботи каси реалізовано робоче місце касира.

Розгалужена система звітів дозволяє проаналізувати стан виконання замовлень, відвантаження і оплати, взаєморозрахунки з клієнтами.

Закупки

Процес придбання та управління товарами, продукцією, послугами в системі “Управління невеликою фірмою” представлений окремим розділом “ Закупівлі”.
Основним документом розділу є “Прибуткова накладна”, що дозволяє оприбуткувати товари, матеріали від постачальників, приймання на комісію товарів, прийом матеріалів на переробку, повернення товарів покупцями.

Документ “Додаткові витрати” дозволяє розподілити на собівартість придбаних товарів, матеріалів вартість їх доставки, а також відобразити всі послуги, що наданні сторонніми організаціями.

В програмі “Управління невеликою фірмою” вбудована обробка “Розрахунок потреби у запасах”, що дозволяє запланувати придбання товарів або матеріалів для торгівлі чи виробництва.

Грошові кошти і розрахунки

Рух грошових коштів в програмі представлений наступними документами: платіжні доручення, надходження на рахунок, витрата з рахунку, надходження в касу, витрата з каси, авансові звіти та інші.
Документ “Надходження на рахунок” дозволяє відобразити оплату покупців, повернення грошових коштів від постачальників, інші розрахунки з контрагентами та інше.

Документ “Витрата з рахунку” в програмі відображає операції з оплати постачальникам, перерахування податків, інші розрахунки з постачальниками, перерахування заробітної плати та інші.

Документи планування грошових коштів — задаються планові показники по надходженню, витратах та переміщенню грошових коштів підприємства.

Облік робіт, сервісних послуг та виробництва

В розділі “Роботи” програми “Управління невеликою фірмою” згрупований функціонал по наданню сервісних послуг, управління роботами.
Документ “Замовлення-наряд” призначений для оформлення наміру покупця придбати товари, роботи, послуги. В залежності від встановленого виду операцій за допомогою цього документа може бути оформлене замовлення на продаж або замовлення на переробку. В документі також можна вказати перелік виробничих послуг, терміни чи етапи оплати, матеріали замовника, використанні ресурси, виконавців і заробітну плату.

Обробка “Планувальник” дозволяє проаналізувати календарний план надання послуг, виконання робіт, випуску продукції або напівфабрикатів на заданий період (день, тиждень, місяць).

Процес випуску продукції в програмі реалізовано через документ “Виробництво”, в якому зазначається кількість виготовленої продукції, напівфабрикаті, а також зазначаються витрати на виготовлення цїєї продукції.

Облік персоналу, розрахунок заробітної плати

Програма “Управління невеликою фірмою для України” дозволяє нараховувати та здійснювати виплату заробітну плату, вносити кадрові документи про прийом на роботу, кадрове переведення, звільнення працівників, а також вести табель обліку робочого часу.
Документ “Табель обліку робочого часу “ відображає відпрацьований час співробітниками по різних видах робочого часу.

Документ “Нарахування зарплати” здійснює нарахування заробітної плати співробітникам підприємства та віднесення її на витрати компанії.

Блок звітів дозволяють проаналізувати витрати на заробітку плату, сформувати розрахункову відомість та розрахунковий листок.

Облік майна

В програмі “Управління невеликою фірмою” передбачає наступний механізм по обліку основних засобів і нематеріальних активів організації:
- прийняття до обліку
- розрахунок амортизації
- списання
- продаж.

Аналітичні звіти

За допомогою аналітичних звітів є можливість отримати детальні дані в розрізі бухгалтерського обліку. Деталізація і групування налаштовуються користувачем. Легко і просто формуються управлінські звіти для керівника:
- залишок грошових коштів в касі та на рахунках;
- доходи та витрати;
- взаєморозрахунки з покупцями та постачальниками;
- аналіз продаж.
Є можливість сформувати звіти для підприємців, що ведуть спрощений облік, такі як декларація платника єдиного податку, звіт 1-ДФ, книга доходів та витрат, звіт ЄСВ.

Контакти

ТОВ "Софтеко"

Працюємо Пн-Пт: 09.00 -18.00
Адреса 29001, м.Хмельницький,
вул.Свободи, 22